Az infláció szó 2021-ben világszerte a legkomolyabb témák között van immár nemcsak a gazdasági médiában, hanem a családi ebédeken és a baráti sörözéseknél is.
Az emberek világszerte az élet megdrágulását érzékelik, ami viszont messze nem pusztán az idei esztendő újdonsága, hanem hosszú évek óta velünk van. Ez a drágulás sokkal jobban érzékelhető a strandbüfékben, ahová 9-10 hónapnyi szünet után szoktak visszatérni az emberek és ilyenkor szembesülnek közel egy év árváltozásaival. Sokszor azonban nehéz az infláció szót rámondani a strand és más helyek „étlapjainak” megdrágulására, mert közben a felkínált ételek is dinamikusan változnak.
Magasabb minőségű összetevőktől lesz drágább és magasabb fedezetű étel. És ez a folyamat nemcsak a strandokon, vagy a hüttékben zajlik le. Miről kell beszélnünk ebben az esetben, strandbüfé inflációról, élményinflációról vagy a középosztály globális kifacsarásáról?
Műsorvezető: Vidovszky Áron
Vendég: Móró Tamás és Jónap Richárd
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport