Mik lesznek az új LinkedIn szolgáltatások? Még nincs vége a Hyperloopnak? Nemrég temettük Elon Musk egyik legbizarrabb gondolatkísérletét, de úgy tűnik vannak, akik még hisznek benne!
Tartalom (00:00:25) Intro (00:01:40) Agyakalandozás (00:05:07) Privát közösségi média (00:09:20) Kiderültek a LinkedIn-TikTok! (00:19:36) Zencastr promo (00:20:07) A Bakonátor (00:25:50) Repülő hydrocar (00:31:47) Vitorlás 2.0 (00:35:51) Hordozható autósmozi (00:40:44) Ne tapogasd a kezelőszervet! (00:45:25) Sávváltás hyperloop módra (00:51:27) Műlöncs (00:59:31) Outro
Nem hagyhattuk, hogy húsvéthétfőn adás nélkül maradjanak hallgatóink, különös tekintettel arra, hogy idén az egy számunkra sokkal fontosabb dátumra, április elsejére esik. Összehívtuk hát a teljes szerkesztőséget és igyekeztük ledolgozni a felgyűlt híreket.
Kutatók végre csalhatatlan bizonyítékot találtak arra, hogy minél hosszabb egy végrehajtandó feladat, annál hamarabb kezdenek elkóborolni a végrehajtó gondolatai. Ennek az érdekfeszítő cikknek sajnos már a második bekezdésénél elveszítették a figyelmünket így a végső tanulságot nem tudtuk levonni belőle.
Sebaj, mert találtunk pár kisebb, de annál izgalmasabb hírt a közösségi médiákkal kapcsolatban! Nemsokára érkezhetnek a LinkedIn short-form videók, sőt a platform akár játékokkal is feldobja az karót nyelt szakmai platformot. Aki esetleg fél a negatív reakcióktól, az használhatja a Palmsy alkalmazást, ami internet nélkül, a kapcsolati lista alapján kommentel és lájkol ismerősei nevében.
Szelek szárnyán repülünk tovább! Egyre szélesebb körben érhető el drónos kiszállítás, de a szlovákok már Kína számára készítenek repülő autókat, amik akár hidroplánná is alakulhatnak. A vízen pedig egyre nagyobb esélye van az óriási teherszállító vitorlások visszatérésének. Csak össze ne ütközzenek egymással!
A Rivian legújabb villanyautói nem csupán úgy tesznek, mintha sportosak lennének, de egészen fullba nyomják a propagandát. Az autó tetejére eszkábált sátruk nem csupán teljes átlátszó tetőt biztosít a természet zavartalan élvezetének, de ha azt megunná a drága természetjáró, akkor a tartozék kivetítő és vászon segítségével kültéri mozivá is alakítható. Persze, mivel az autó akkumulátoráról üzemel, nem a természet lágy ölén javasoljuk a Gyűrűk Ura maratont megtartani, hacsak nem visz magával a turista egy dízelgenerátort, vagy egy extrahosszú töltőkábelt is.
A Rivian még nem önvezető ugyan, de ez csak idő kérdése. Így kerül szóba az a kutatás, amely a negyedik közlekedési lámpát vezetné be, ami segít akár 25% energiát és időt megtakarítani a városi forgalomban. Ez egy régebbi kutatás, aminek az újdonságát az adja, hogy a korábbi alkalommal futatott szimulációkat kiegészítették a gyalogosok figyelembevételével is.
A Virgin Hyperloop korábban megénekelt hattyúdalát Európa még nem hallotta meg. A hollandok 420m (miért pont 420?) hosszú csőben tesztelik a nagysebességű irányváltás és kanyarodási lehetőségeket. Izgalmas, hogy jelenleg India érdeklődik még a technológia iránt, ami az ottani tömegközlekedési kultúrát és zsúfoltságot figyelembe véve számunkra meglepő volt. Kicsit aggódunk a hyperloop ütközőjére felkapaszkodó potyautasok miatt, hiszen a vákuumban nem biztos, hogy épségben elérik úticéljukat.
Záróhírünkben ismét műhús kerül a terítékre. A Meatly ezúttal nem is vacakol emberek számára előállított termékkel. Mint kiderült Nagy-Britanniában az állati eredetű készítmények 22%-a állateledel, egy ekkora piacra pedig könnyebb úgy terméket fejleszteni, hogy a fogyasztók biztosan nem fognak rossz kritikát írni a termékről!
Kapcsolódó cikkek https://zartosztaly.hu/zo198-hyperloopon-tujazni/