Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?

Voxel Podcast

The Voxels

Vissza

Voxel Podcast

The Voxels

Technológia

Tackle és Daneeca beszélget a játékfejlesztésről, és úgy általában arról, hogy mi hogyan működik. Összehozzuk a programozást és a 3D grafikát, és rávetítjük a világra.

Epizódok

1-6 megjelenítése a(z) 6 elemből.

Danneca és Tackle elbeszélget Shirinnel a videókészítés rejtelmeiről. Szövegírás, videóvagas, YouTube, Tiktok, hogyan kezdjünk és mire figyeljünk, csak itt és csak most (vagy amikor akarod).

Linkek

  1. Röviden videók
  2. Blizzard bukása
  3. Twitter thread ex-Blizzardostól
  4. Daneeca Shirin collab videó
  5. Jacksfrags csatornája
  6. Cloud gaming videó Shirintől
  7. CGP Grey - Cortex Podcast évértékelő
  8. Shirin boardgame bemutató
  9. Shirin tiktok csatornája
  10. Man Carrying Things csatorna
  11. Shirin Piritós playlist


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Tackle és Daneeca ezúttal a kezdés témáját hozták - hogyan kezdjünk el valamit, és hogyan viseljük a visszajelzéseket.

Linkek:

Game Maker's Toolkit - Hogyan kezdett Unity-vel: https://www.youtube.com/watch?v=vFjXKOXdgGo
Tackle UE5 problémája: https://drive.google.com/file/d/1awhBMTWvp8qvenCjnaTSUT5wYesbxK6O/view?usp=sharing
Quixel: https://quixel.com/
Daneeca projekt játéka: https://drive.google.com/file/d/1Cv_wEUuUByN-_BRxscR8dpRVMflZ6-6t/view?usp=sharing
Daneeca projekt játék terve: https://drive.google.com/file/d/1seVaVCwCF975dKcvYUyJ1Dnvc6wUz55H/view?usp=sharing

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Daneeca és Tackle részt vett a jatekfejlesztes.online 3. game jam-jén; Ebben a részben kibeszélésre kerülnek a tapasztalatok - milyen volt összerakni egy játékot, milyen tapasztalataink voltak Unity-vel, és végül hogyan végeztünk a 10 beadott játékok sorában.

Linkek:

  1. jatekfejlesztes online game jam
  2. Ordinary Safe - az elkészített játék
  3. Trello board screenshot
  4. Elite (angol)
  5. Elite Dangerous
  6. Unreal Engine 4 - Mandalorian
  7. Vonat állomás Unreal Engine-ben
  8. Unreal Engine 5 játékok
  9. Prismatica Dev combat video
  10. Unity / Unreal marketshare
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Tackle kérdez, Daneeca válaszol. Hogyan működik a 3d modellezés, mit csinál egy modellező? Mik a normal map, vagy a subdivision surface? Sok kérdésre választ kapunk.

Linkek:

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

A rész, amiben Daneeca és Tackle elmerül a tartalomgyártók marketingelési lehetőségeiben, beszélnek egy kicsit még a Falcon City körüli munkálatokról, jelenjéről, és jövőjéről, majd a Game Jam-ek kerülnek rivaldafénybe.

Az epizódból:

 Gyere beszélgetni velünk Discordon!

Logo: mrfld_dsgn

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

A rész, amiben beszélgetünk arról, hogy mi közünk van a videojátékokhoz és a játékfejlesztéshez, milyen érzés volt Steam-en kiadni egy játékot, és mik a terveink a jövőre.

Az epizódból:

  1. MyQuest YouTube csatorna
  2. MyQuest - Első videojáték
  3. Falcon City Steam oldal
  4. Adventure Game Studio

Gyere beszélgetni velünk Discordon!

Logo: mrfld_dsgn

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00