Tackle és Daneeca beszélget a játékfejlesztésről, és úgy általában arról, hogy mi hogyan működik. Összehozzuk a programozást és a 3D grafikát, és rávetítjük a világra.
Danneca és Tackle elbeszélget Shirinnel a videókészítés rejtelmeiről. Szövegírás, videóvagas, YouTube, Tiktok, hogyan kezdjünk és mire figyeljünk, csak itt és csak most (vagy amikor akarod).
Linkek
Tackle és Daneeca ezúttal a kezdés témáját hozták - hogyan kezdjünk el valamit, és hogyan viseljük a visszajelzéseket.
Linkek:
Game Maker's Toolkit - Hogyan kezdett Unity-vel: https://www.youtube.com/watch?v=vFjXKOXdgGo
Tackle UE5 problémája: https://drive.google.com/file/d/1awhBMTWvp8qvenCjnaTSUT5wYesbxK6O/view?usp=sharing
Quixel: https://quixel.com/
Daneeca projekt játéka: https://drive.google.com/file/d/1Cv_wEUuUByN-_BRxscR8dpRVMflZ6-6t/view?usp=sharing
Daneeca projekt játék terve: https://drive.google.com/file/d/1seVaVCwCF975dKcvYUyJ1Dnvc6wUz55H/view?usp=sharing
Daneeca és Tackle részt vett a jatekfejlesztes.online 3. game jam-jén; Ebben a részben kibeszélésre kerülnek a tapasztalatok - milyen volt összerakni egy játékot, milyen tapasztalataink voltak Unity-vel, és végül hogyan végeztünk a 10 beadott játékok sorában.
Linkek:
Tackle kérdez, Daneeca válaszol. Hogyan működik a 3d modellezés, mit csinál egy modellező? Mik a normal map, vagy a subdivision surface? Sok kérdésre választ kapunk.
Linkek:
A rész, amiben Daneeca és Tackle elmerül a tartalomgyártók marketingelési lehetőségeiben, beszélnek egy kicsit még a Falcon City körüli munkálatokról, jelenjéről, és jövőjéről, majd a Game Jam-ek kerülnek rivaldafénybe.
Az epizódból:
Gyere beszélgetni velünk Discordon!
Logo: mrfld_dsgn
A rész, amiben beszélgetünk arról, hogy mi közünk van a videojátékokhoz és a játékfejlesztéshez, milyen érzés volt Steam-en kiadni egy játékot, és mik a terveink a jövőre.
Az epizódból:
Gyere beszélgetni velünk Discordon!
Logo: mrfld_dsgn