Az epizódban arról van szó, hogyan lehet a CRM költségeit csökkenteni nagy adatbázisú cégek számára, különösen e-mail marketing esetén. A fő gondolat az, hogy sok cég drágának találja a HubSpot vagy más CRM rendszerek használatát, mert a díjak gyakran a kapcsolatok számán alapulnak. Ha egy vállalatnak nagy adatbázisa van, különösen tízezres vagy százezres méretű, a CRM költsége havonta akár több ezer euróra is rúghat.
Az epizódban javasolt megoldások:
1. Csak az aktív kapcsolatokat vigyük át a CRM-be, mert ezekkel érdemes foglalkozni, és így jelentősen csökkenthetők a költségek.
2. Az inaktív kapcsolatokat kihagyhatjuk az e-mail kampányokból, de más módon (pl. one-to-one e-mailekkel, telemarketinggel) még foglalkozhatunk velük.
3. Ha minden kapcsolatot át kell vinni a CRM-be, a marketinges kapcsolatokat külön kell kezelni, és csak azok után fizetni, akik valóban részt vesznek a marketingkampányokban.
4. Alternatív megoldás lehet a CRM rendszer integrálása olcsóbb e-mail marketing szoftverekkel (pl. MailChimp, MailerLite), így a CRM használatát minimalizálva.
Ezekkel a stratégiákkal csökkenthető a CRM költsége, miközben a marketing és értékesítési folyamatok hatékonysága megmarad.
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!