Merüljünk el a témában mélyebben. Nézzünk szembe a félelmeinkkel, és beszéljünk nyíltan a problémákról, amelyek minden ügyfélszerzéssel foglalkozó embert érintenek. Legyen szó sales vagy marketing menedzserekről, esetleg KKV vezetőkről, bátran mondhatjuk, hogy kevés ember élvezi az ügyfélszerzés folyamatát.
Ez az egész egy játék, amelynek szabályai vannak, és amelyet meg kell ismerni és megtanulni játszani. A könyv nagy része ezekre a "játék szabályokra" fókuszál. A szabályok be nem tartása frusztrációkat okoz, ami sikertelenséghez vezethet, és további problémákat eredményezhet.
Tekintsük át, milyen frusztrációkkal találkoznak a menedzserek a B2B leadgenerálás során.
1. Minőség kontra mennyiség
2. A megfelelő célközönség meghatározása
3. Effektív lead-gondozási tevékenység
4. A ROI mérése
5. Az értékesítéssel való összehangolás
6. A digitális csatornákhoz való alkalmazkodás
7. Tartalomkészítés
8. Versenyképes megkülönböztetés
9. Budgetkorlátok
10. Hosszú értékesítési ciklusok
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!