A mostani epizódban a kampány indításáról és optimalizálásáról beszélünk, míg az előző részben a fizetős és organikus promóciós eszközök használatát tárgyaltuk. Fontos a kampány első napjaiban figyelni a közönség reakcióit, és ha szükséges, változtatni a posztok, képek, hirdetési szövegek stílusán. Az első harmadban elemezni kell a regisztrációkat, és ha nem megfelelő célcsoport jelentkezett, módosítani a kampányon. Ez segít elérni a megfelelő közönséget, minimalizálva a későbbi munka mennyiségét. Az optimalizációs folyamat magában foglalhatja a fizetős kampányok erősítését, a tartalomtervek kiegészítését, és a nem megfelelő posztok leállítását. Így biztosíthatjuk, hogy a lead generálási kampányunk a megfelelő célközönséget érje el, növelve a potenciális ügyfelek számát és csökkentve az utólagos kvalifikációs munkát.
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!