Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

[52] 12-Kampány indítása és optimalizálása

Vissza

[52] 12-Kampány indítása és optimalizálása

Aug 06. | 6 perc

Resend Agency, HubSpot Partner

Üzlet Marketing
00:00:00
/
00:06:29

Send us a text

A mostani epizódban a kampány indításáról és optimalizálásáról beszélünk, míg az előző részben a fizetős és organikus promóciós eszközök használatát tárgyaltuk. Fontos a kampány első napjaiban figyelni a közönség reakcióit, és ha szükséges, változtatni a posztok, képek, hirdetési szövegek stílusán. Az első harmadban elemezni kell a regisztrációkat, és ha nem megfelelő célcsoport jelentkezett, módosítani a kampányon. Ez segít elérni a megfelelő közönséget, minimalizálva a későbbi munka mennyiségét. Az optimalizációs folyamat magában foglalhatja a fizetős kampányok erősítését, a tartalomtervek kiegészítését, és a nem megfelelő posztok leállítását. Így biztosíthatjuk, hogy a lead generálási kampányunk a megfelelő célközönséget érje el, növelve a potenciális ügyfelek számát és csökkentve az utólagos kvalifikációs munkát.

Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu

Köszönjük, hogy hallgatsz minket!

Tovább a podcast oldalára