A minisorozatunk 9. résznél járunk a follow-up előkészítésnél.
A follow-up vagy sales üzenetsorozat kulcsfontosságú része a webinárium utáni kommunikációnak, amely nem csak a résztvevőkkel, hanem azokkal is foglalkozik, akik nem tudtak jelen lenni. Ez a folyamat a sales pszichológia alapelveit követi, célja, hogy növelje az elköteleződést és elősegítse az értékesítést.
Az üzenetsorozat kezdheted azzal, hogy összefoglaljod a webinárium során tárgyalt problémákat és azok lehetséges megoldásait, így emlékeztetve a résztvevőket a megvitatott kulcspontokra.
Ezt követheti egy határidős ajánlat, ami sürgősséget teremt, és ösztönzi a gyors döntéshozatalt. A kifogáskezelés szintén fontos része az üzenetsornak, ahol proaktívan foglalkozunk az esetleges aggályokkal és kérdésekkel, amelyek akadályozhatják a vásárlási döntést.
Emlékeztetők küldése is hasznos lehet, hogy fenntartsuk az érdeklődést és megerősítsük a potenciális vevőkkel a kapcsolatot. Természetesen, ezek az elemek nem minden esetben szükségesek, és az üzeneteket mindig a célközönség specifikus igényeihez kell igazítani, hogy a legnagyobb hatékonyságot érjük el.
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!