Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

[47] 7-Landing oldal és az e-mailek előkészítése

Vissza

[47] 7-Landing oldal és az e-mailek előkészítése

Jul 02. | 7 perc

Resend Agency, HubSpot Partner

Üzlet Marketing
00:00:00
/
00:07:06

Send us a text

A minisorozatunk 7. résznél járunk a landing oldal és az e-mailek előkészítésnél. 

A landing oldal és az e-mailek előkészítése kulcsfontosságú lépések a sikeres online marketing kampányban. A landing oldal létrehozásához gyakran használt platformok közé tartozik a WordPress, a HubSpot vagy más tartalomkezelő rendszerek (CMS). Az oldalon elhelyezett űrlap (form) alapvető, mert így regisztrálhatjuk a leadeket, akik érdeklődnek a kínált termék vagy szolgáltatás iránt. Fontos, hogy a landing oldal vizuálisan vonzó és felhasználóbarát legyen, közvetlenül kommunikálva a kampány üzenetét.

Az űrlap kitöltése után automatikusan generált visszaigazoló e-maileket kell küldeni, amelyek megerősítik a regisztráció sikerét és köszönetet mondanak az érdeklődésért. Ezenfelül, a webinárium vagy esemény után követő (follow-up) e-maileket is érdemes küldeni, amelyek további információkat nyújtanak, felajánlanak kapcsolódó tartalmakat vagy termékeket, illetve fenntartják az érdeklődők figyelmét. Ez növeli az ügyfél-elköteleződést és hozzájárul a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakításához.

Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu

Köszönjük, hogy hallgatsz minket!

Tovább a podcast oldalára