Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

[46] 6-A lead mágnes megtervezése: (pl. webinárium)

Vissza

[46] 6-A lead mágnes megtervezése: (pl. webinárium)

Jun 25. | 8 perc

Resend Agency, HubSpot Partner

Üzlet Marketing
00:00:00
/
00:08:26

Send us a text

A minisorozatunk 6. epizódja foglalkozik lead mágnesekkel.

A lead mágnes, mint például egy webinárium, kialakítása során alapvető fontosságú, hogy olyan témát válasszunk, ami erősen rezonál a célközönségünkkel, pontosabban valamelyik specifikus persona-val. 

Ebben az esetben a webinár a választott eszköz, amely lehetőséget biztosít arra, hogy interaktív és vonzó tartalmat nyújtsunk. 

A webinárium sikere jelentős mértékben függ a hozzá tartozó prezentációtól, amelynek informatívnak, érdekesnek és vizuálisan vonzónak kell lennie. 

Az élő webinárium technikai megvalósításához szükséges eszköz kiválasztása is kulcsfontosságú; itt olyan platformot kell választani, amely megbízható, könnyen kezelhető és támogatja az interaktivitást, mint például a kérdések és válaszok lehetőségét. 

Az eszköznek lehetővé kell tennie a webinárium felvételét is, így a tartalom később újrahasznosítható, tovább növelve a leadgenerálási potenciált.

Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu

Köszönjük, hogy hallgatsz minket!

Tovább a podcast oldalára