A minisorozatunk 6. epizódja foglalkozik lead mágnesekkel.
A lead mágnes, mint például egy webinárium, kialakítása során alapvető fontosságú, hogy olyan témát válasszunk, ami erősen rezonál a célközönségünkkel, pontosabban valamelyik specifikus persona-val.
Ebben az esetben a webinár a választott eszköz, amely lehetőséget biztosít arra, hogy interaktív és vonzó tartalmat nyújtsunk.
A webinárium sikere jelentős mértékben függ a hozzá tartozó prezentációtól, amelynek informatívnak, érdekesnek és vizuálisan vonzónak kell lennie.
Az élő webinárium technikai megvalósításához szükséges eszköz kiválasztása is kulcsfontosságú; itt olyan platformot kell választani, amely megbízható, könnyen kezelhető és támogatja az interaktivitást, mint például a kérdések és válaszok lehetőségét.
Az eszköznek lehetővé kell tennie a webinárium felvételét is, így a tartalom később újrahasznosítható, tovább növelve a leadgenerálási potenciált.
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!