A minisorozatunk 5. résznél járunk ahol kampánycélokról és üzenetekről lesz szó.
A kampánycélok megfogalmazása és az üzenet kidolgozása alapvető elemei minden leadgenerálási kampány tervezésnek.
Először is tisztázni kell, mit szeretnénk a kampánnyal elérni. Cél lehet leadek generálása, MQL-ek (Marketing Qualified Leads) vagy SQL-ek (Sales Qualified Leads) megszerzése, attól függően, hogy hol helyezkednek el a potenciális ügyfelek a vásárlási úton.
Fontos, hogy pontosan definiáljuk, mi számít leadnek a kampány kontextusában, azaz milyen kritériumok alapján minősül valaki érdeklődőnek vagy értékesítésre kész ügyfélnek.
A kampányüzenetnek egyértelműnek és meggyőzőnek kell lennie, világosan kommunikálva azokat az előnyöket, amelyek vonzzák a célcsoportot, és ösztönzik őket a kívánt cselekvésre.
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!