Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

[45] 5-Kampánycélok, üzenet

Vissza

[45] 5-Kampánycélok, üzenet

Jun 18. | 9 perc

Resend Agency, HubSpot Partner

Üzlet Marketing
00:00:00
/
00:09:24

Send us a text

A minisorozatunk 5. résznél járunk ahol kampánycélokról és üzenetekről lesz szó. 

A kampánycélok megfogalmazása és az üzenet kidolgozása alapvető elemei minden leadgenerálási kampány tervezésnek. 

Először is tisztázni kell, mit szeretnénk a kampánnyal elérni. Cél lehet leadek generálása, MQL-ek (Marketing Qualified Leads) vagy SQL-ek (Sales Qualified Leads) megszerzése, attól függően, hogy hol helyezkednek el a potenciális ügyfelek a vásárlási úton. 

Fontos, hogy pontosan definiáljuk, mi számít leadnek a kampány kontextusában, azaz milyen kritériumok alapján minősül valaki érdeklődőnek vagy értékesítésre kész ügyfélnek. 

A kampányüzenetnek egyértelműnek és meggyőzőnek kell lennie, világosan kommunikálva azokat az előnyöket, amelyek vonzzák a célcsoportot, és ösztönzik őket a kívánt cselekvésre.

Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu

Köszönjük, hogy hallgatsz minket!

Tovább a podcast oldalára