Pheke, vagyis jelen esetben egy átlagfelhasználó vergődése az egymás adatairól vajmi keveset tudó ügyfélszolgálatok, a nem elfogadott szerződések és a nem létező címre postázás hálójában. Hogyan zárul 2020-ban egy cégfelvásárlás a végfelhasználó szemszögéből? Egyelőre nem jól...
Pheke: UPC mobil előfizető vagyok/voltam, mert annak idején egy a piacon a legjobbak közötti csomagra fizettem elő náluk (és még most se annyira ciki a többszáz perc és SMS, VALÓBAN korlátlan mobilnettel, 6000-ért) alig pár héttel azután, hogy elindították a mobilszolgáltatásukat itthon.
Két nap múlva azonban Vodafone előfizetőnek kellene lennem. De nem leszek. És nem azért mert nem próbáltam. Több órányi ügyfélszolgálatos ide-oda kapcsolgatás után a UPC és a Vodafone ügyfélszolgálata között - amit alap esetben nem is kellett volna megtennem, hiszen nem én módosítok szerződést, hanem a másik fél - ott tartunk, hogy nem fogok tudni telefonálni, SMS-t írni és kapni, internetezni 2 nap múlva. Magyarország egyik legnagyobb mobilszolgáltatója ugyanis nem kérdezett meg, hogy akarom-e azt a csomagot, amit a kéretlen PDF szerződés tartalmaz és (a két héttel ezelőtti címmódosítás ellenére) egy nem létező címre küldte azt a SIM kártyát, ami biztosítja, hogy a több, mint 10 éve a tulajdonomban lévő számom ne szűnjön meg. Most reklamálhatok valami olyasmiért, amit nem én okoztam és az egészben az a legbosszantóbb, hogy ha én nem jelentkezem, hogy igazából semmi sem stimmel abból amit a cégtől kaptam, csak simán megszűnik a számom, vagy kapok egy 30 000 Ft-os havidíjas csomagot, mert nem választottam mást...
Az csak hab a tortán, hogy amíg nem rendeződik a dolog és nincs elérhető telefonszámom, addig a kétlépcsős azonosításokat, a banki SMS-eket és egyéb ilyet is elfelejthetek. Remek!
Köszönjük a Rode Magyarországnak, hogy biztosítja a kiváló mikrofonokat a számunkra!